تـــکـــســـــرمــــــن

مردی با عشق نوشتن...

 

زندگی پر از زیبایی است، به آن توجه کن


به زنبور عسل، به کودک کوچک و چهره های خندان دقت کن


باران را نفس بکش و باد را احساس کن


زندگی ات را زندگی کن و برای رویاهایت مبارزه کن

 

نویسنده : مهران :)
تاکنون ۱ نظر برای این مطلب ثبت شده است .
هیچکس ... | پنجشنبه ۰۷ شهریور ۹۸ | ۲۰:۱۶

اخرش چی ؟ کجاش زیباست ؟؟ ؟

شما لحظه ای رو تصور کن که یجایی کنار دریا توی خلوت خودت داری به ضدای دریا گوش میدی صدای پرندگانی که اطراف دریا میچرخند، چه حسی دارید؟؟؟ آیا به نظر شما اون لحظه زیبا رو باید با اتفاقات تلخی که توی زندگیمون افتاده خراب کنیم، بهتر نیست که فقط به حال و آینده فکر کنیم که چقد میتونه بهتر باشه.
شما زمانی که توی زندگیتون حداقل یک بار به موفقیت میرسی خوشحال نمیشی؟؟؟ یا بازم به اتفاقات بدی که برات اتفاق افتاده یا میخواد بیفته فکر میکنید. 
من خودم همیشه ناراحت بودم و فکر میکردم که زندگی یه چیز بی معناس و ارزشی نداره، اما یه روز با خودم فکر غصه خوردن من هیچ چیزی رو عوض نمیکنه بلکه فقط خودم رو آزار میدم و ازاون لحظه هر اتفاق بدی هم برام بیوفته رو ندید میگیرم و میگم اتفاقات خوبی هم در راهه.
بعد از یه سختی طولانی حتما یه خوشی طولانی هم در انتظارته.
هر کسی توی زندگیش میتونه از یه چیز خیلی کوچیک هم لذت ببره مثله قدم زدن با کسی که دوسش داری یا حتی خوردن یک لیوان آب خنک توی هوای گرم تابستون.
هر چیزی رو با دید مثبت بهش نگاه کنی، همونقدر مثبت برات اتفاق میوفته، هرچیزی هم با دید منفی ببینی همانا.

بازم ممنون از نظرتون. :)
همیشه شاد باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تـــکـــســـــرمــــــن

جاده بهانه است
مقصود چشم توست!

مـن راهی تـــــو اَم
ای مقصد درست!

#علیرضا_آذر

تمامی حقوق برای تـــکـــســـــرمــــــن محفوظ است . طراحی قالب : نقل بلاگ